Återbruk delux

För många år sedan fick jag en spetsgardin, som någon (kan det ha varit min syster?) inte längre behövde och tyckte det var synd att bara kasta. Jag var inte heller direkt i akut behov av en spetsgardin, men har sparat den, då det ju var synd att kasta den..
 
I tidigare inlägg har jag skrivit om hur jag har använt den till rispåsar till mitt bröllop och till duk.
 
Nu har jag återanvänt ännu lite mer av gardinen, denna gången till tygpåsar jag har målat på.
Det enda som nu återstår av den ursprungliga gardinen är denna bit*2 och det har jag inga problem att kasta. Jag är ganska stolt över att ha kunnat återanvända en sak så mycket och till så olika saker.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0