Garnpresent

Vissa människor vet precis vad de skall ge till en för att man skall bli riktigt glad. Det är ofta någon som känner en väldigt bra och kanske tom delar och förstår ens hobbys. Som tex ens mor och syster.
För ett tag sedan fick jag en helt fantastisk present av just mor och systern min. Jag fick gå in i en finfin garnaffär och välja ut garn och mönster till ett valfritt projekt! Underbart!

Det blev dessa tre nystan, Sauberball bl.a. De skall förvandlas till mössa och vantar efter närmre bestämt Karin Kurbitsmössa och -vantar så småningom.



Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Fin blogg, men svårt att se texten på länkarna som är gula..

Svar: Tack! Jag skall ta och kika på länkarna..
Ann-Marie

2015-04-14 @ 10:30:27
URL: http://benzosblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0