Underbara, fina syster yster!


Det är verkligen få förunnat att ha en så fantastisk syster som jag har. Jag har helt enkelt en syster i elitklass!
De senaste många månaderna har jag suttit med näsan i böckerna dag efter dag efter dag. Den senaste månaden har det varje vecka (ja, jag skojar inte) kommit ett paket till mig i brevlådan. Paket med underbart uppmuntrande kort, te, sötsaker och annat kul.


Varje vecka i en hel månad har syrran peppat mig att läsa liiite till och ge mitt yttersta. Tack syrran!

Redan innan jag öppnat paketen har jag börjat fnissa, pga vem det har varit adresserat till (jag är smådjursveterinär).


Imorgon kommer domen/tentan - då får vi se om jag lagt manken till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0