Akutpysslad ljusstöpning

I veckan fick jag abstinenser - pysselabstinenser!
Jag har gett mig själv pyssel/handarbetsförbud de närmaste månaderna (det är i princip tortyr, jag vet). Men det finns viktiga saker som MÅSTE göras nu och som absolut inte får störas av sticklust och liknande.
Men nu gick det inte att hålla tillbaka. Så jag letade upp ljusrester och ljuskoppar att stöpa i. För smälta stearin och hälla i ljuskoppar, kan man typ göra samtidigt som man läser... Multitasking har blivit en samvetsfråga...
Några ljus blev det, som skall få lysa upp under den kommande, mörka årstiden.



Det sista ljuset stöptes i smältburken. Inte den snyggaste i hemmet kanske...

Men en bit servett gjorde då inte saken sämre iaf



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0