December och världens bästa mamma

 December är här, julen närmar sig och kylan har kommit på riktigt. Jag sitter fortfarande med näsan begravd i böckerna och tycker själv att jag inte tid för så mycket annat än läsandet.
Då kommer väldens bästa mamma och skämmer bort mig till tusen och fixar hela julstämningen!
Varje december har jag haft en paketkalender hängande hemma hos mamma och pappa (bortskämd - jag vet!) och i år tyckte mamma att det var dags att jag fick hem den till mig själv så min man får skämma bort mig alla kommande decembrar.
Och hon lämnade över kalendern med stil må jag säga! Helt full med paket. Underbara mamma! Tack!
Om maken inte förstår hur detta skall genomföras efter denna genomgång, så vet jag inte hur jag skall få honom att förstå. Tack finaste mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0