Storfix istället för pyssel

Just nu pysslar jag inte så mycket. Jag hittar helt enkelt inte tid för det just nu. Det blir bara några minuter här och där.

Denna veckan kommer vi däremot hem till ett nytt kaos varje dag. Föreningen byter ut alla våra element och vi har element  i alla rum och därmed kaos överallt eftersom elementen skall vara fria och åtkomliga.
Av ren tur var jag ledig i förmiddags och fick pratat ned målare och installatörer. Och just idag är faktiskt enda dagen vi kunde få upp tapeter (det målas åt oss, men tapetseras inte) innan elementen sätts upp - lycka! Så idag har jag letat fram tapetrester och tapetserat efter bästa förmåga och efter materialtillgången.
Överst: utgångsläge och materialtillgången i sovrummet.
Nederst: slutresultat i sovrum och kontor. Tapeten räckte nästan i sovrummet.

Imorgon står återskapning av delar av vägg som voffsan tuggat på som valp på programmet. Förhoppningsvis är hon över sina väggtuggande dagar nu...
Sen skall det målas :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0