Vad gör hon hela dagarna?

Ibland undrar jag lite själv vad jag gör hela dagarna. Tiden går så snabbt. Jag hinner inte med allt jag skulle vilja.
När jag inte är på jobb, så pysslar och tränar jag gärna, som ni kanske märkt...
Och de senaste månaderna har jag varit lite upptagen med annat och inte hunnit pyssla så mycket.
Detta är framsidan på en ytterst nördig text jag här skrivit (en del av en vidareutbildning).

Men nördigt är också bra. Jag är övertygad om att nördar fyller en viktig funktion i samhället och i att föra vetenskapen och forskningen framåt.

Så när det är dåligt med uppdateringar på bloggen, är det antagligen för att jag sitter med näsan i böckerna och läser om dito nördigheter ;-)
En liten inblick i min vardag utanför handarbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0