Tack!

Tack alla ni som tittar in här trots att jag har varit dålig på att uppdatera.
Jag har stickat en hel del de senaste veckorna, men det har varit mest sticka under tidspress, så jag har inte hunnit visa upp projekten här ännu. Men det kommer!
Känslan just nu är att jag stickar under veckorna och under timmarna jag tågpendlar måndag och fredag, monterar fredag kväll och ger bort på helgen. Inte har jag haft några stora marginaler heller. Projekten brukar bli färdiga på tåget på väg hem på fredagarna :-)
Nu har jag två projekt kvar att färdigställa (båda är påbörjade), sen blir det egostickning igen. Eller åtminstone inte så tidspressad stickning...
Ett av de pågående projekten. Små, söta och snabbstickade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0