Rakt in i hjärtat

I veckorna byter jag jobb, vilket är både kul och spännande, men samtidigt tråkigt. Tråkigt för att jag har haft så fina arbetskollegor, som jag nu måste lämna och som jag kommer att sakna att ha i min vardag.
Sista dagen fick jag så fina saker av dem. De visade att de verkligen känner mig!
Tjejerna på kliniken hade hittat snyggt garn, mönster till och en stor korg för mina garnprojekt.



Kollegan som varit så,fantastisk att hon låtit mig bo hos sig under veckorna sedan i somras, gav mig dess utom spännande te att njuta av.


Slutligen skickade en kollega en vacker adventsstake till mig. Jag som i flera år har tänkt skaffa en adventsstake, men inte hittat någon jag gillar.
Nu har julstämningen börjat krypa in hemma hos oss. Snart skall jag börja julstöka här hemma.

Jag blir alldeles varm i hjärtat av det här! Tusen tack allihopa, ni är helt underbara!

Kommentarer
Postat av: Sös

En helt perfekt present!
Så gulliga kollegor.

Svar: Verkligen supergulliga!
Ann-Marie

2013-11-22 @ 10:21:07
URL: http://nal-o-trad.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0