Årets adventskalender

Årets adventskalender är en chokladkalender. Jag har dock själv valt ut mumsiga praliner och chokladbitar, slagit in och numrerat dem.
Den 12e december har vi varit tillsammans i 10 år, så den dagen är det två chokladhjärtan på kalendern.
 
De senaste åren har jag gjort adventskalender till min man och förtvivlat har jag försökt få honom att förstå hur trevligt detta koncept är. Jag har även hintat (först lite fint, men i år väldigt direkt) om att jag också tycker det är trevligt att få en adventskalender. Det behöver inte vara stort, pråligt eller dyrt. Några få, små paket funkar bra. En chokladbit om dagen skulle funka lika bra. Jag väntar med spänning på om det skulle dyka upp något till mig med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0