Multicolour torgvantar

Nu är mina multifärgade och mellerade (eftersom de är stickade med dubbelt garn) torgvantar klara.

Jag har utgått från Drops mönster nr 93-8, men gjort lite ändringar. Stickade i Stoff och stils "Timeless, Wool blend" dubbelt garn.

Det är LÄNGE sedan jag skrev om dem första gången, men eftersom jag lider av "multi project syndrome" (multiprojeksyndromet: egen diagnos, jag sätter igång alldeles för många projekt på en gång för att jag skall kunna slutföra dem på vettig tid) kan det ta väldigt lång tid innan ett specifikt projekt avslutas.

Just nu försöker jag att avsluta påbörjade projekt. Jag vet att det kommer hålla ca två dagar till (innan jag påbörjar något nytt) men då kanske jag hinner avsluta i alla fall en sak till :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0