Planerade projekt

 
Igår tog jag mig tid att gå igenom delar av allt garn jag har liggande och gå igenom vad jag har tänkt alla nystan till. Det finns ju i princip alltid en tanke bakom inköpen.
Och många gånger har jag skrivit ner vad jag tänker med alla nystan, men nästan lika många gånger har lappen försvunnit... Suck.
Nu försöker jag mig på en ny metod: bild på garnnystan och bild på färdigt alster/mönster/inspiration, sammanfoga i ett kolage och spara. Nu lägger jag även upp bilderna här, så om inte annat kan jag leta upp detta inlägg när jag inte hittar bilderna.
Som synes blir det mönsterstickning, flätor och sjalar jag kommer att pyssla mest med.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0