Hemvändare

Denna bloggen handlar egentligen inte alls om mig eller mitt privatliv. Den handlar om pyssel, handarbete, lite inredning och lite växter (eller snarare min älskade balkong). Men ibland får man göra undantag.
Och idag görs ett sådant undantag.
Jag kan nämligen inte låta bli att jag har fått ett nytt jobb!
Bortsett från alla möjligheter mitt nya jobb ger mig, yrkesmässigt inte minst, finns det fler fördelar.
Jobbet finns i min hemstad Malmö, så jag kommer att flytta hem på heltid till vintern. De senaste 3,5 åren har jag dels bott långt "hemifrån" (110mil) eller veckopendlat...
Och om några månader blir det dags att bo i Malmö med maken på heltid. Nu skall vi skaffa en vardag ihop igen

:-)

Så från december kommer mina och Leias prickiga tassar att tassa mest i Malmö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0