Bröllopsminne

I helgen var det bröllop för väninnan och hennes man.
Det var så vackert och så rörande.
De hade frågat om jag ville spela för dem i kyrkan och självklart kunde jag inte annat än att tacka ja till det erbjudandet. Den senaste tiden har jag därför tagit fram min tvärflöjt igen och övat, övat, övat. Jag är så glad att jag fick vara delaktig i kyrkan och jag hoppas verkligen att det blev precis som de tänkt sig.
 
Av mig och D fick brudparet bl.a. en present att värma sig på när det blir kallare ute.
Jag hade gjort egna tepåsar till dem, med egna tags på. Båda två är (stora) tedrickare, såklart.
 
Teerna var bl.a. Lime för Lycka, Granatäpple för Glädje och Blåbär för Brudpar och Bröllop.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0