Höstigt pyssel

Det finns mycket fint med hösten. Alla färger på löven, sitta inne och mysa med en kopp te bara för att det hör hösten till och kastanjer.
Kastanjer är väldigt vacka och käns så typiskt hösten.
Jag har pyntat lite med kastanjer här hemma.
Ljusgruppen på balkongen han dekorerats genom att jag har fäst en bit tjockare ståltråd i ljuset och i kastanjen. Ett enkelt pyssel, men var rädd om fingrarna om ni ger er på det. Ståltråden kan tränga igenom kastanjen och sticka en i fingret - omysigt... Jag "provade"...
 
Även den femarmade ljusstaken har jag pyntat med kastanjer. Än så länge låter katterna dem vara. Jag är lite orolig att jag skall hitta kastanjer över hela lägenheten för att katterna har lekt runt med dem.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0