Sjal i M&K Wedding

I början av veckan köpte jag ett mönster på en sticka sjal i M&K Wedding, garnet jag fick i fördelsedagspresent. Garnet är kul, då det består av massor med olika garner, ihopknutna med varandra. Alltså byter garnet utseende och struktur med jämna mellanrum och inte alla strukturer är lika lätta att sticka i ;-)
Efter ett felaktigt försök, tror jag att jag har har fått kläm på mönstret. Det är egentligen mycket enkalt, men uppenbarligen fanns det utrymme för missförsånd ändå....
Såhär ser sjalen ut så långt. Har en känsla av att den kommer vara färdig ganska snart, kliar liksom i fingarna på mig :-)



Första steget var att nysta garnet. Blir ett ganska kul nystan med alla garnskiftningarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0