Favoritbilder

Vissa bilder gillar man lite mer än andra.
Vi har en vägg i våran hall (har en lång, smal sådan) där vi har satt upp massor med foton. Foton på oss själva, våra vänner och familj, djuren och fina naturbilder. Många av bilderna byter vi ut med jämna mellanrum. Förnyelse förnöjer heter det ju.
Men så är det vissa bilder som får stanna. Igår var jag och framkallade lite nya bilder, för jag tyckte det var dags att byta ut några av bilderna. Och så framkallade jag även några bilder i lite större format. Mina favoritbilder på våra djur har fått en egen ram och är helt klart där för att stanna.
Älskar verkligen dessa bilder. Antagligen för att de även har fångat djurens personlighet på sitt sätt.

Myra: busig, påhittig, översocial och jättegosig. Har grävt ner sig under täcket.

Leia: jämt glad, med ett enormt överskott av energi. Går sällan, utan studsar eller flyger fram.

Detta är inte bilden jag satte på väggen, lyckades inte ladda upp den här :(
Men denna bilden har fångat Isa fint den med: äldre och lugnare, har kontroll och koll, livsnjutare, kelen och vet vad hon vill ha och hur hon vill ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0