Vårstädning

Våren är en tid för att röja upp, rensa ut och städa inför den kommande, ljusa årstiden.
För ett tag sedan köpte jag en BYGEL väggstång, som jag hade tänkt ha på väggen över diskbänken i köket till de muggar vi använder mest. Väl hemma insåg jag att det inte skulle bli som jag tänkt mig, och stången lades åt sidan tills jag kommit på hur jag skulle kunna lösa det så som jag föreställt mig.

Förra heglgen när jag var och rotade i städskåpet, insåg jag hur vår BYGEL skulle göra sig perfekt. Den blev till väggförvaring åt alla sprayflaskor i städskåpet. Krokarna kom väl tillpass till påsen med trasiga glödlampor och tuber med upphängningshål i.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0