Scoutloppisfynd!

I helgen gick scouternas stora vårloppis av stapeln i Malmö.
Jag var på plats lördag. Träffade en massa trevliga scoutvänner och hjälpte till med försäljning och uppackning inför söndagens försäljning. Vilket otrologt jobb alla scouterna har lagt ner! Så mycket prylar som samlats in, organiserats och till sist bytt ägare under helgen! Sjukt imponerande vilket engagemang de har!

Själv gjorde jag också några fynd. Jag hittade äntligen ett diskställ jag letat efter. Jag har letat efter ett diskställ i plast med hel botten ända sedan vi renoverade köket, för att disken inte skall droppa på stenskivan och lämna kalkfläckar och äntligen fann jag det! Vilken lycka!

Jag hittade ockå en visp i mycket bättre skick än den jag har (ett loppisfynd för ca 8 år sedan) och en trevlig mugg. Jag hade kunnat fynda SÅÅÅÅÅÅÅ mycket mer, men valde att blunda för de flesta fynden för att inte sambon skulle få ett nervsammanbrott över allt jag kunnat komma hem med :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0