Myrlilja i sovrummet

Det är sällan jag faller för ett helt koncept, men när det gäller IKEA´s MYRLILJA har jag verkligen gjort det. Får kanske ta reda på vem designern är och kolla upp fler av dennes allster (eller så gör jag det inte, känns som att det skulle kunna bli en dyr historia för mig...).
Så påslakansett fick också följa med hem. Vad jag inte var observant på var storleken på påslakanet - det är ett tvåpersonerslakan.
D var först mycket ovillig till att vi skulle ha ett gemensamt påslakan (finns risk att vi antingen blir alldeles för varma båda två eller att vi bråkar om täcket det mesta av natten) men så kom vi på att på sommaren, när man bara vill ha påslakanet utan täcke i, skulle det kunna vara alldeles lagom att dela :-)
Och visst är detta en fräsch sommarbäddning?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0