Hälsosammare stil

Jag har för ett tag sedan börjat leva nyttigare, något jag borde gjort för länge sedan. Tränat ordentligt har jag gjort i flera år, men jag har inte varit lika noga med vad jag stoppar i mig...
De extra kilona jag har kämpat med i flera år, har nu mer eller mindre bara trillat av mig (äntligen!!!!!).
Och det bästa av allt? Jag saknar inte ens allt snask och onyttigt som jag nu undviker.
Visst låter det nästan för bra för att vara sant? Det tycker jag också, så jag går nästan och väntar på det stora bakslaget. Så håll nu tummarna för att detta håller i längden!
Min standardfrukost: (frusna) bär, banan och yoghurt.


Kommentarer
Postat av: Sös

Håll ångan uppe!

Det är coolt att inse hur enkelt det egentligen är. Ät sundare, lite mindre och går ner i vikt.

2012-06-08 @ 08:53:59
URL: http://nal-o-trad.blogspot.se/
Postat av: A!

Ja, jag skall verkligen försöka hålla fanan i topp denna gången.

Tycker jag har strävat förgäves efter den där mystiska målvikten så många gånger på olika sätt utan något som hellst resultat.

Men nu, äntligen!

Hemligheten för mig heter sallad. Tur att jag älskar grönsaker :-D

2012-06-08 @ 12:38:10
URL: http://pysslande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0