Bilficka

Förra året när D fyllde år fanns det bara en önskan på önskelista jag fick av honom.
Det var en bilficka han kunde ha karta mm i.
Vid tiden för hans födelsedag förra året bodde vi ca 110 mil ifrån varandra, så via mått han mätte och skickade till mig, så sydde jag en bilficka efter hans önskan. Denna postades så att han skulle kunna öppna paketet på rätt dag.

Lyckligtvis bor vi inte så långt ifrån varandra längre. Numera veckopendlar jag och vi ses varje helg. Det är inte en perfekt lösning, men att ses varje vecka kan kännas som ett privilegium, när man har haft perioder då man endast kunnat ses varannan månad :-)

Min applikation vittnar om att vi inte hade setts på ett bra tag... En månad senare flyttade jag MYCKET närmre D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0