Måste tipsa...

Jag är inte mycket för att göra reklam för div prylar på bloggen, men nu måste jag tipsa om en sak. Jag har hittat en väldigt användbar app till min iPhone. Jag använder min telefon till väldigt mulet eftersom jag nästan alltid har den med mig. Bl.a. har jag en fotomapp med inspirationsbilder. Där hamnar foton på saker jag ser, screenshots från nätet och andra bloggar mm. Nu har jag hittat en app som kam lägga text på bilderna (säkert hur gammal som helst, men ny för mig). Så nu kan jag skriva en rad om vad jag tänkte på när jag såg bilden. Hur jag tänkte göra, eller vart jag hade tanke på att ha det färdiga alstret, ja ni förstår. Mitt organisatoriska sinne hjular av glädje ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0