Två till

Ytterligare två garnnystan har virkats upp. Jag är verkligen inne i ett flow just nu med mormorsrutorna. Bara att hänga i så länge det håller och så länge inspirationen och lusten finns kvar. Man vet ju aldrig hur länge de stannar :-)
Jag vet att inläggen har varit lite enformiga den senaste tiden, men det blir så med stora projekt tyvärr.
Nu har jag bara ett gult och ett vitt nystan kvar att virka upp, sedan skall rutorna virkas på filten! Oj vad jag längtar.
By the way så klurade jag igår ut hur jag lägger upp en virkmaska direkt på nålen. Känns nästan pinsamt att erkänna det, men jag har verkligen inte fattat hur det går till förän nu, haha.

Rosa och grönt klart för denna gången. Det gula nystanet sitter redan på virknålen ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0