Happiness in a (shoe)box

Jag har en ganska stor omsättning av skor. Ja, jag älskar skor! De senaste åren har jag börjat använda sneakers och platta skor av olika slag mer och mer. De är så sköna att gå i. Och så finns det då många snygga!

I början av året var jag och D på en långweekend med några goda vänner i London. Där gjorde jag några riktiga fynd av vårskor.

Dessa tygskorna hittade jag i favvo-affären Primart, en otrolig lågprisaffär full med kläder. I love it! £2.50 fick jag dem för. De blir skorna att ha till short på ljummna sommarkvällar.

Dessa fyndade jag på Zara för £3.99. Kärlek vid första ögonkastet :-)
Inte ofta jag gör sådannan här fynd, så jag tyckte det var värt att dela med er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0