Mys med levande ljus

Nu när hösten är här och dagarna blir allt kortare tycker jag om att skapa mysig stämning inne och njuta så mycket jag kan av denna årstid.

Jag tycker hösten och vintern kan vara riktigt mysig. Mörker och regn blir till levande ljus, te, pyssel och läsa böcker inne. Och de fina dagarna blir det långpromenader i skogen bland alla vackra löv.

Jag har äntligen hittat något jag letat efter länge: en kandelaber.
Nu kommer det bli mer mys på kvällarna och en del candle-light dinners.



Och så köpte jag en till av ljusstakarna från IKEA. Tidigare har jag bara haft de två högre. Tycker att det blev lite bättre så här.

Nu skall det mysas i sken av levande ljus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0