Tovad mus

Min syster har även hon börjat blogga, och ja, hon bloggar också om diverse pyssel :)

På hennes blogg kan ni bland annat läsa om en nåltovad liten mus hon gjort.
Denna mus fick mina katter av henne. Jag ver inte själv hemma när de fick denna underbara leksak, så när jag kom hem fann jag något som lätt kunde misstas för en dammråtta...

Bilderna talar ju för sig själv om hur omåttligt populär denna leksak är hos båda katterna.




Det dröjer nog inte länge innan katterna kräver att jag börjar nåltova nya leksaker åt dem ;)

Kommentarer
Postat av: Sös

Den är verkligen väl använd. Vad kul! Jag skall göra några flera när de nu är så populära.

2011-04-11 @ 09:48:17
URL: http://nal-o-trad.blogspot.com/
Postat av: A!

Det kommer kisarna att gilla! Tack!

2011-04-30 @ 11:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0