Festivalarmband som bokmärke

Jag och min kille var på Storsjöyran i somras. Jag har sparat våra armband, då jag tyckte de var ganska fina, men har inte vetat riktigt vad jag vill ha dem till.
Som med alla goda idéer, så slog det mig helt plötsligt en dag vad jag skulle ha dem till:
Bokmärke i pocketfodral!

Det här är resultatet:


Samtidigt blir det ett litet minne från sommaren och några trevliga dagar


Det blev pocketfodral och bokmärke av det andra armbandet med. Detta fodral har fått en bit gummiband fastsydd, så boken inte skall öppna sig i väskan när den ligger och skumpar runt med alla andra prylar.

Tyget är från Stoff och Stil och är verblivna bitar efter att jag sydde gardiner



Kommentarer
Postat av: Sös

Vilken ba idé! Då måste jag åka 2000 km nästa sommar för att få ett bokmärke, men det kan det vara värt. ;-D

2011-02-08 @ 22:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0