Bokhylla del I

Jag tänkte visa lite mer bilder från vårt hem.
Först ut är bokhyllan på kontoret. I denna har jag samlat det mesta som ni kommer att få se. Jag försöker att med jämna mellanrum tämja det monster denna bokhylla iblande tenderar att bli, senast med några stora, fina lådor från IKEA.
Detta inlägg handlar således om förvaring.
Jag har försökt att hålla mig till vitt, vad gäller förvaringen. Flertalet skokartonger har klätts i tapetrester som blev över från detta rum och de har slukat en del småsaker.

Jag har klätt dokumentsamlarna i samma tapet som skokartongerna, för att få det enhetligt.

2 korgar i rotting finns kvar, men jag tror att dessa snart byts ut mot vita lådor från IKEA, och kommer att stå på ett annat ställe i lägenheten. Förvaring för man aldrig för mycket av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0