Mormorsrutor

Idag regnar det igen, så jag fortsätter att pyssla på min semester.
Nu har det blivit dags för mormorsrutorna. Jag har aldrig vetat hur man får ihop dem, men gillar utseendet. På internett kan man hitta allt, och visst hittade jag en kanonbra beskrivning för rutorna.

Tänkte att jag skall göra en filt av mormorsrutor, för filtar kan man aldrig ha för många av :)
Det lär ju ta sitt lilla tag att få klar den, speciellt som jag har tänkt att det skall bli mitt helgprojekt (jag veckopendlar och har än så länge tagit med mig pyssel fram och tillbaka varje vecka, men tänkte rationalisera lite och ha ett veckopyssel och ett helgpyssel fr.o.m nu).

Uppdatering kommer som vanligt löpande.

Kommentarer
Postat av: Sös

Wow - der er blevet pysslet på ferien.

Heldige kartoffel!

2011-08-16 @ 12:39:22
URL: http://nal-o-trad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0