Garderoben klar

Funderar på att börja ha lite "hemma hos" inlägg också, och hoppas kunna inspirera andra även på detta sätt. Detta blir mitt första försök på ett sådant inlägg...


När jag kom hem söndag kväll från pilflätar kursen hade min fina sambo gjort färdigt inredningen i garderoben i sovrummet och lagt alla kläder i den. Det blev så otroligt fint och bra. Som jag har längtat efter denna garderob! Nu är även magnetburkarna med smycken i, i garderoben. Jag är väldigt nöjd med hela resultatet och speciellt att ha smyckena bredvid kläderna så att det blir lätt att kombinera kläder och smycken och vraka och välja redan i garderoben, när jag väljer kläder.

 

Idag blir det min tur att överraska när sambon kommer hem från jobb. Med stora julbaket. Lussekatter och vörtbullar, ja jag vet att det skall vara bröd, men tyckte det var värt att prova om det skulle funka att göra bullar av degen.

kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0