Jag har syndat

Jag erkänner! Jag har syndat!
Jag hade gett mig själv stickförbud fram till andra veckan i februari, men det var allt för svårt att hålla och jag trillade dit.
Så jag började på en hundtröja, för att det är så enkelt mönster och jag kan lägga det ifrån mig precis när som helst. Och hon har en fungerande (läs hel) tröja så det finns ingen tidspress.
Självklart får jag bara sticka när jag läst klart allt jag skall hinna med för dagen - så det blir inte värst mycket stickat. Men det kanske kan bli min lilla morot?


Det blir en till dubbelstickad tröja efter eget mönster. Efter en tids test av den förra tycker både jag och husse att denna modellen är en av de bättre jag gjort, så den kör jag vidare på!
Denna gången blir det en prickig tröja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0