Våren är här

Nu är det härligt vårväder i Malmö. 
Det är så fint väder att jag har kommit igång med att jogga igen. 
När jag väl  har kommit igång att träna, blir jag en riktig endorfin-jagare. Och när det är fint väder, har jag lite svårt gör att lämna hunden hemma och gå in i ett gym. Nä, då är det bättre att ta med hunden ut på en liten joggingrunda. Och vi njuter, hon och jag.
I helgen var jag i Jönköping. Även där var det finfint vårväder och jag njöt av att jogga i solnedgången vid vattnet.


Jag hade med mig ett sött tuggben till Leia. Kombinationen av att matte kom hem efter att ha varit bort tre dagar och att hon fick något helt nytt var nästan för mycket. Hon väntade fint på att få ta tuggisen, men hela hunden var mer eller mindre i svängning i takt med svansen :-)
Jepp. Krokodilen är ett tuggben...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0