Adventsljus *2

Det där med att lägga livets stora pussel är inte alltid så lätt. Exempelvis har jag ännu inte lyckats med att ha jobbet och äkta maken på samma ort. Alltså veckopendlar jag. Detta medför lite av ett dubbelliv: ett på veckorna på jobb och ett på helgerna med maken. Det är svårt att förklara, men det är liksom inte riktigt samma liv jag för på de två orterna jag skiftar mellan.
Men vissa saker är konstant. Advent och julstämning till exempel. Och då behövs ju adventsljus på båda ställen. Nr två tillkom lite sent (idag) efter ett oplanerat besök på Rusta.
Spegelfat, blockljus och metallsiffror att sätta fast på ljusen kommer alla från Rusta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0