Volangvante till barn 2 år

Min väninna fick de grå volangvantarn jag visade för några dagar sedan. Och då fick hennes dotter ju få några i samma modell.

Dessa, virkade snabbt på plats, efter flickans lilla hand, mönster hade jag ju såklart inte. Men mottagaren tyckte att det var jättekul att få prova vanten medans jag virkade. Flera gånger kom hon själv och bad att få prova vanten igen. Och vad härligt att få ge henne dem färdiga sedan och se hela henne skina upp över dessa vantar och genast försöka få på dem själv. Underbart!

Jag hade inte garn med mig till dem i samma färg, så hennes blev blåa, i akryl, så de kan tvättas och torka snabbt.

Mönster kommer, som vanligt, när jag fått ner det på pränt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0