På det igen

Man skall aldrig säga att något är färdigt. Precis som att man inte skall garantera något till 100%. Murphys lag kommer då och gör sig påmind :-)

För ett tag sedan skrev jag att jag var färdig med mitt babyprojekt (en liten snuttefilt eller barnvagnshänge till alla bebisar på jobb och i umgänget), men se jag hade fel. Nu har jag startat upp virknålen igen och är igång med inte mindre än åtta (!) nya bebisprylar. Vi har en seriös babyboom här, kan nu tro ;-)
Och det är såklart en mycket trevlig anledning att virka, men nu har det blivit lite tidspress på det hela plötsligt...


En av utmaningarna just nu är att komma på snygga färgkombinationer som jag inte använt tidigare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0