Babypyjamas 1.0

Jag tycker att det är väldigt kul att sy och har roat mig med att sy lite olika saker till vår dotter bl.a. Kläder är alltid kul att sy, men för mig måste det vara mödan värt (läs: resultatet måste bli bra utan att jag måste lägga oändligt med tid på det). Jag nöjde mig därför med att sy byxor i första hand. Men så fick jag mersmak och bestämde mig för att en pyjamas är inte så farligt trots allt (kantbanden har hållt mig avskräckt hitentills). Så jag har testat - självklart med viss modifikation av mönstret (tryckknappar istället för dragkedja, muddar tillagda i ärm- och benslut).
Muddarna i benen skall vara mindre, men i övrigt tycker jag att det blev ganska bra. 




Kommentarer
Postat av: Joanna- 8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom

så söt

Svar: Tack så mycket
Ann-Marie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0