Badrumsrenovering v3: skynda långsamt

Jag börjar bli en smula otålig med att badrummet skall bli klart. Jag längtar efter att kunna duscha när jag vill och jag längtar efter att inte ha oordning och byggdamm över allt. Det känns liksom inte lönt att lägga en massa tid och energi på att storstäda eftersom det kommer vara nersmutsat på måndag igen....
Så vad har hänt denna veckan?
Dag 1: fuktspärr
Ja, inte så stor skillnad utseendemässigt direkt...
Dag 2: torktid
Dag 3: torktid
Dag 4: taket målades och stora mängder kakel dök upp i lägenheten (allt material som förvaras här försvårar även det en smula för städningens effektivitet...).


Dag 5: torktid?

Nu håller vi tummarna för att fjärde veckan är den veckan då vi får ett färdigt badrum!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det är verkligen jobbigt att vänta på att renoveringen ska bli färdig, hoppas ni har ett nytt badrum snart!

2015-06-06 @ 19:11:46
URL: http://ekologiskafamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0