Nya användningsområden

Nytt badrum betyder nya mått på förvaring och inredning. Detta i sin tur medför att alla de gamla lösningarna inte alltid fungerar helt optimalt längre.
De flesta förvaringslösningarna från vårt gamla badrum har jag kunnat flytta rakt in i det nya, men småförvaringen av sådant som används ofta fick inte plats. Här krävdes nya lösningar. Först funderade jag ett slag på vad för förvaring jag kunde införskaffa, tills jag kom på att lösningen kunde finnas i köket.
Hårbanden förvaras i prydnadsbägaren jag fick när jag konfirmerades.

Alla hårnålar och hårklämmor fick plats i den söta lilla glasskålen.


Och tops och bomullsrondeller passade bra i de staplingsbara burkarna som det tidigare varit varm choklad i. 

Det här med att man tager vad man haver är inte så himla dumt i mitt tycke. Det här tycker jag tex blev riktigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0