Härliga höst

Hösten är här, men vilken höst det är! Det är fortfarande varmt ute och alla löv börjar byta färg. Det är en färgexplosion att gå ut i. Just nu har jag lust att promenera massa långa promenader med hunden, leka i nedfallna, vackra löv och ta massor med foton. För det är så fint!






Såklart är Leia med ute så snart jag är ute. Jag föreställer mig jämn en massa fina bilder jag kan ta på henne ute. Oftast blir det typ såhär...

Igår var vi hos familjen i Danmark och passade på att promenera längs stranden i ett helt fantastiskt solsken.

Till och med på balkongen är det höstfärger. Chilisarna mognar för fullt och det verkar som att jg har en chili med röda frukter och en med gula. Jag passar på att njuta av färgerna innan de skall skördas.




Kommentarer
Postat av: Sös

Höst är bäst och särskilt med familjehelg!

2014-10-12 @ 23:28:59
URL: http://nal-o-trad.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0