Ordning och reda

Ordning och reda, inga mal på fredag!

Förhoppningsvis har vi malfritt redan nu. Jag har varit igenom alla textila material i det drabbade området och allt har värmebehandlas eller frysts, bytt all förvaring som inte kunde saneras ordentligt och städat all förvaring noggrant!
En del ny förvaring har införskaffats och en del befintlig förvaring har snyggats till.

Nu känns det prydligt igen. På översta hyllan skall ett par korgar stå. I dem skall jag ha saker som mal garanterat inte gillar. Tex sterinmassa och ståltråd!



Såhär prydligt får det gärna hålla sig framöver. Och malfritt!!!!
Jag har använt överblivna bitar av sovrumstapeten för att snygga till ett gäng kartonger.

Längst ner finns mitt fotbad och en bröllopspresent från mina kolleger. Jag kanske skall hänga upp den på ytterdörren när jag är sur på maken. Så han är varnad, liksom ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0