Vår ute, djur inne

Nu börjar våren komma på riktigt. Igår tog jag med mig Leia på en kort joggingrunda och det gillade hon.
Maken brukar säga att hon drivs av solenergi (vem gör inte det) för hennes energinivå är exponentiellt proportionerlig med solen ute. Våren och sommaren är hennes och min bästa tid.
Hon skuttade fram med mig igår :-)

Och lagom till detta underbara väder har mor och far bestämt sig för att låta oss passa deras katter. I en lägenhet alltså en hund och fyra katter. 
Katterna hittar vi precis över allt. Öppnar man en dörr, så hittar man sannolikt en katt. Tänker man sätta sig ner, kan det mycket möjligt finnas en katt där med.


Och hunden - ja hon får vara där det finns plats. Tills det kommer en katt och vill vara där, typ...

Skämt å sido. Hitintills har det gått förvånansvärt bra. Alla monsterna uppför sig bra.
Och jag njuter av att sticka lite ibland :-)

Detta är ett projekt och ett garn som jag känner att jag måste se helt färdigt innan jag helt vet vad jag tycker om det. Än så länge är jag en smula kluven...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0