Invasion + 1 vecka

Nu har vi haft kattbesök 1 vecka, vilket innebär att kisarna börjar känna sig hemma. På gott och ont.
Det fungerar fortfarande förvånansvärt bra med alla djuren ihop (peppar, peppar, så har jag inte behövt ta till mina veterinärkunskaper här hemma ännu).
De äter alla i samma rum, men självklart är allas matskålar väldigt strategiskt utplacerade.

Men de hittar ju på med...
I natt tyckte någon att kökslampan var fin och spännande.
Bitar av den skulle närstudernas, så de plockades fint ner...


Lampan är lite kalare underst numera. Där det tidigare fanns blommor, finns nu bara fisketetråd :-(

Utforskaren lämnade vänligt nog ett litet visitkort i form av sitt morrhår kvar på brottsplatsen. Så kanske får vi fatt den skyldiga.

Men visst ser kisarna söta ut när de är stilla?


Jag och Leia gömmer oss stundom under en filt i soffan och stickar eller leker med fotoappar.


För ett par veckor sedan tyckte jag att jag behövde lite mer färg i tillvaron. Det blev lila i håret... 


Mån tro om det inte är stickdags nu?

Kommentarer
Postat av: Søs

Uha! Måske kan man slet ikke kende dig igen på torsdag.

Svar: Nej, da. Så slemt er det ikke!
Ann-Marie

2014-03-17 @ 14:30:18
URL: http://nal-o-trad.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0