I'm back!

Efter en tids frånvaro är jag här igen. Jag har inte varit borta på riktigt, men jag har varit så begravd i att läsa och klämma ur mig vettiga ord, att näsan knappt har stuckit fram :-)
Nej, det har inte varit synd om mig, men för att hinna färdigt i tid, har jag haft pysselförbud. Så det har inte funnits så mycket att skriva om här, om det inte är så att ni är galet intresserade av blodsjukdomar hos hund.... :-S
Men NU är jag så pass färdig med mitt 
läsande och skrivande att jag tillåter mig själv att pyssla igen!
Efter ett ca två månader långt uppehåll, visste jag knappt vart jag gjort av sticket och framför allt vad jag hade igång.
Så jag började på ett nytt projekt. Garn och mönster fick jag av mina kolleger i avskedspresent när jag bytte jobb i somras.
Och alldeles lagom till att jag kommer ur min dvala, så har det blivit vår i Malmö!
Nu kommer den bästa tiden :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0