Återkommande gåva

I dagarna har jag pysslat ihop en liten överraskning till en speciell person.

Överraskningen är uppdelad i flera delar och mottagaren bestämmer själv när de olika delarna skall öppnas. 
På varje del, finns en liten antydan om när just den delen kan passa sig att öppnas.
Presenten kan på så sätt öppnas ofta eller med större mellanrum - det är helt upp till mottagaren själv.
Idéen har jag sett någon stans, men också glömt bort vart... Jag tyckte i alla fall att idéen var strålande nog att kopiera.

Vad som finns i presenten, kan jag inte avslöja, för jag gav bort den igår och som ni förstår har jag ingen möjlighet att veta när det öppnas.
Men jag gjorde en liten sammanställning på mina öppningsförslag.

Om jag skulle höra om det, hade jag nog hittat på fler saker och öppningsförslag som "öppnas på en solig dag", "öppnas när blommorna börjat blomma", "öppnas efter ett träningspass" mm mm.
Men de kanske jag skall spara på till en annan gång ;-)

Kommentarer
Postat av: Sös

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Svar: :-D
Ann-Marie

2014-03-24 @ 11:42:17
URL: http://nal-o-trad.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0