Våtare väder och inomhuslek

Sommaren är här, ingen tveka om det. Shortsen har varit på flera gånger.
De senaste dagarna har det dock varit ett lite mer fuktigt väder. Fuktigt så man är blöt efter cykeltur från jobb.

Vi har således fukuserat på lite fler innomhusaktiviteter. Jag har stickat på min tröja. Det går framåt fastän det inte är med ilfart.

Och Leia har börjat träna pilates! Jisses vad kul detta är (både mattes och vovves åsikt))! En vanlig pilatesboll är i största laget till Leia (hund på 4kg....) så i helgen införskaffade jag en fotboll till henne. På knappt 10 minuter fattade hon vad det handlade om med bollen och vad jag ville att hon skall göra, så nu tränas det balans med hunden :-)

Räcka tass och hålla balansen på bara ena tassen fixas också.
Nu skall jag försöka lära mig lite mer om pilates för hund, så vi kan utveckla detta. Det är så himla kul när jag märker att Leia också har roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0