Mysigt krypin

Leia älskar att ligga varmt och mjukt. En filt (eller egentligen en mindre hög med filtar) att krypa in i är favoriten. 
Tyvärr ärr voffsan urkass på att bädda själv. Det slutar i princip alltid med att hon har krafsat ihop filtarna i en hög och måste lägga sig ovanpå högen för att hon inte lyckas komma i i den eller ner under den.
Jag tänkte att ett färdigsytt krypin kanske kan avhjälpa problemet. Så idag passade jag på att sy ett snabbt litet krypin. En dubbelvikt fleecefilt och en överbliven tygbit senare har hon fått ett krypin jag hoppas hon skall lyckas att bädda ner sig i själv.






Kommentarer
Postat av: Sös

Det verkar ju funka bra. Även om er lille alien inte ser värst glad ut är hon kanske det ändå.

Svar: Hon ser alltid ytterst olycklig ut på bild, så jag tror iaf att det är sämre n vanligt
Ann-Marie

2014-12-10 @ 11:11:32
URL: http://nal-o-trad.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0