Årets scoutloppisfynd

I helgen gick årets scoutloppis i Malmö av stapeln. För er som inte var där, måste jag säga att ni missade något. Men det blir kanske en chans nästa år - håll utkik.
Jag fick gjort ett par fynd där även i år.

Jag hittade två gamla apoteksfkaskor som har innehållt mediciner. Sådana har jag velat ha i många år :-)

Och så hittade jag en snygg ljussläckare. Alltid användbart!

Sist, men inte minst spanade jag länge in en tekanna. Jag kunde inte bestämma mig för om den var ful eller charmig, så jag bestämde mig för att den fick åka med hem, så får jag känna efter lite här hemma.


Jag hittade två presenter där med, men dem kan jag ju inte visa innan jag har gett bort dem... Vi får se om de kommer synas här eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0