Min sommarklänning

För ett litet tag sedan skrev jag om en klänning jag provsytt. Nu är den "riktiga" klänningen färdig.
Och jag måste erkänna att jag är MYCKET nöjd.
Klänningen är sydd i bomullstyg och på klänningen har jag sytt fast virkade, stickade och knypplade dukar.
Mitt knä har sett ut och känts som en nåldyna de senaste veckorna, eftersom jag har haft klänningen liggandes över knäet när jag sytt fast alla dukar, för att jag inte skulle råka sy ihop klänningen på köpet.
Idag är det bröllop för våra vänner och då skall jag ha på mig klänningen.


Kommentarer
Postat av: Linn

Men ååh vad kul, jag blev som himla glad när den ploppade upp på facebook för den var så fin! Hade ingen aning om att det var du som var tokan som hade orkat göra den, men avis blev jag!

Svar: Tack, tack. Det var lite jobb med den, men jag måste erkänna att jag är nöjd med slutresultatet :-)
Ann-Marie

2013-07-20 @ 10:56:06
URL: http://pleu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0