GummiTarzan

Jag måste visa några bilder på detta bedårande lilla livet.
Fram tills ikväll bor han hemma hos mig. Ikväll åker han till sitt nya hem. Han är egentligen för liten för att vara utan sin mamma, men igår lämnades han och hans syster in hos mig på jobb för att avlivas :-(
Ja, världen är grym ibland. Denna gången lyckades vi ordna nya hem till liven, vilket vi ytterst sällan har möjlighet att göra (nej, jag omplacerar inte katter).
Jag var lite orolig för hans unga ålder, men än så länge verkar han klara sig bra, äter bra, är pigg, social, leker och är nyfiken.
Gullekise!


Kommentarer
Postat av: Sös

Supersöting!!!

Svar: Visst är han!
Ann-Marie

2013-05-03 @ 11:06:24
URL: http://nal-o-trad.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0